Skip to content Skip to footer

Szkolenia

Nasze szkolenia z mediacji i szerokiego wachlarza umiejętności miękkich to klucz do skutecznej komunikacji i rozwiązywania konfliktów w każdej sytuacji zawodowej i prywatnej. Uczymy technik, które pozwalają budować relacje oparte na zaufaniu, empatii i współpracy. Dzięki nam zyskasz narzędzia do efektywnego radzenia sobie z trudnymi rozmowami i niełatwymi rozmówcami. Oferujemy praktyczne podejście, oparte na wieloletnim doświadczeniu i indywidualnym podejściu do klienta. Nasi trenerzy to doświadczeni wykładowcy, którzy dzielą się wiedzą zebraną przez dekady doświadczenia. Szkolenia są skierowane do osób na każdym etapie kariery, od liderów po pracowników, do osób zaczynających karierę i szukających na nią pomysłu. Uczestnicy i uczestniczki zdobywają na naszych szkoleniach pewność siebie w relacjach międzyludzkich i umiejętność pracy pod presją czasu i trudnych sytuacji. Skorzystaj z oferty do naszych szkoleń i naucz się budować trwałe, pozytywne relacje w pracy i życiu osobistym!

 

 

W celu umówienia się na dane szkolenie, proszę o wypełnienie formularza znajdującego się na samym dole wpisu, kontakt telefoniczny na numer 691499250 lub mailowy na mediacje.gierczak@wp.pl

 

O prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu/Wydział Prawa i Administracji, senior i trener Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA Poznań.

Wykładowca Okręgowej Izby Radców Prawnych w Bydgoszczy (m.in. dla aplikantów, radców prawnych, oraz w ramach szkoleń zewnętrznych m.in. dla pracowników Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy).

Prowadził zajęcia m.in. dla Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie, dla Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile, Sądu Rejonowego w Płońsku, Kärcher Center Kraków, X-KOM, PZL Świdnik, Rossmann, w Częstochowie. Szkolił zarówno prawników, jak i nieprawników, działy prawne, działy sprzedażowe, contact i call center u najróżniejszych klientów, a także kadry menadżerskie, pedagogiczne i urzędników

Wykładał na studiach podyplomowych Negocjacje i Mediacje w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, na Wyższej Szkole Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu.

Prowadzi szkolenia dla firm i osób nieprowadzących działalności gospodarczej z mediacji, negocjacji, umów, reklamacji, podstaw prawa dla przedsiębiorców, prawa przewozowego, Incoterms, savoir vivre’u i netykiety w aspekcie biznesowym (również w aspekcie międzynarodowym), komunikacji i pracy w zespole, rozwiązywania konfliktów w zespołach i konfliktów pracowniczych i szeregu innych umiejętności miękkich. Od kwietnia 2021 r. posiada również uprawnienia doradcy obywatelskiego, więc w niedalekiej perspektywie planuję również skonstruować szkolenia z umiejętności społecznych.

Każde szkolenie łączy w sobie formę warsztatową, przykłady z doświadczenia zawodowego prowadzącego, a także, w razie potrzeby, wiedzę prawniczą prowadzącego.

Od 2013 roku zawodowy mediator i negocjator. Założyciel Kancelarii Mediacyjnej Mateusz Gierczak w Poznaniu. Mediator stały na listach sądów okręgowych w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Bydgoszczy, Toruniu oraz Gdańsku. Prowadzi bloga – www.mediatorpowszechny.pl, gdzie propaguje wiedzę o mediacjach i związanymi z nią wydarzeniami.

Doświadczenie zdobywa zarówno jako mediator sądowy, jak i prywatny – zarówno w aspekcie stricte działalności kancelaryjnej, jak również w ramach zleceń jako mediator pracowniczy i whistleblower (sygnalista) dla organizacji i jednej z największych spółek produkcyjnych w regionie.

W 2019 roku miał przyjemność prowadzić zajęcia „Mediation as a form of everyday diplomacy” na międzynarodowym wydarzeniu Law School ELSA Gdańsk.

 

Metodologia prowadzenia szkoleń

Wszystkie nasze szkolenia dla firm są prowadzone metodą warsztatową, gdzie skrypt jest jedynie pomocą naukową, a nie centrum zainteresowania w trakcie szkolenia. Pracujemy wspólnie z uczestniczkami i uczestnikami zarówno na skrypcie, aktach prawnych i, co moim zdaniem jest najważniejsze, na umowach i case’ach przedstawionych przez klienta – aby szkolenie było dopasowane jak najlepiej do Państwa potrzeb, a przy okazji, żebyśmy mogli wspólnie omawiać i analizować najważniejsze Państwa potrzeby, zarówno te obecne, jak i dopiero te, które wspólnie przewidzimy.

Każdy dzień szkoleniowy to maksymalnie 6h zegarowych uwzględniających dwie piętnastominutowe przerwy.

Regulamin

  1. Rezygnacja ze szkolenia jest możliwa w ciągu 14 dni, od daty zakupu biletu na szkolenie – poza sytuacją, gdy szkolenie już się rozpoczęło. Dotyczy to również szkoleń online, gdzie za moment rozpoczęcia szkolenia uznajemy moment przekazania materiałów szkoleniowych w formie cyfrowej wskazaną przez klienta metodą.
  2. W przypadku rezygnacji ze szkolenia przez osobę zgłoszoną przed rozpoczęciem pierwszych zajęć, lub przed przekazaniem materiałów, organizator zwraca wpłatę dokonaną przez uczestnika, po potrąceniu 30% ceny szkolenia.
  3. W przypadku rezygnacji uczestnika ze szkolenia po jego rozpoczęciu wpłacona kwota nie jest zwracana.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany daty szkolenia w przypadku zgłoszenia mniej niż 6 osób. Niniejszy zapis oczywiście nie dotyczy szkoleń indywidualnych.
  5. W przypadku odwołania lub zmiany daty szkolenia przez organizatora (np. z powodu zgłoszenia zbyt małej liczby uczestników) zgłoszonym osobom przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty. Zwrot następuje nie później niż 14 dni od planowanej daty pierwszego dnia odwołanego szkolenia.
  6. Certyfikaty ze szkoleń online są wysyłane jedynie w wersji cyfrowej.

 

 

    Please prove you are human by selecting the tree.