Szkolenia dla firm

Szkolenia firmowe to dla wielu niełatwy temat. Jedni je kochają (bo mogą odpocząć), inni ich nienawidzą, bo odrywają ich od codziennych obowiązków, są nudne i oderwane od realiów ich pracy, niepraktyczne. Moje podejście do szkoleń wyrosło z tych przekonań i sprawiło, że szkolenia firmowe stały się pożyteczną przyjemnością. Oferowane szkolenia to wynik wieloletniej praktyki – nie tylko w temacie tych szkoleń, ale w temacie interakcji z ludźmi, bo to oni są najważniejsi. To do ludzi musi trafić szkolenie, a nie na odwrót. Państwa pracownicy, współpracownicy, koledzy i koleżanki – po prostu Państwa zespoły – będą mogli zmaksymalizować korzyści z tego szkolenia, a jednocześnie przyjemnie spędzić czas. Jedno bez drugiego nie może funkcjonować, gdyż z doświadczeniem, wiedzą i dobrym podejściem nawet najtrudniejszy temat można przedstawić w sposób bezstresowy, przyjemny, angażujący, a przede wszystkim w sposób warty zapamiętania. Jeżeli macie Państwo podobne przekonania w temacie dalszego rozwoju Państwa pracowników, to zapraszam serdecznie do zapoznania się z moją ofertą szkoleń dla firm i szkoleń otwartych.

Poniżej pozwolę sobie przedstawić kilka programów szkoleniowych, które są dostępne w stałej ofercie. Jednocześnie pozwolę sobie dopowiedzieć, że każdy temat można rozwinąć, skrócić – dopasować do Państwa potrzeb. W razie gdyby dostępne programy nie spełniały Państwa potrzeb szkoleniowych pod względem dostępnych tematów zapraszam do kontaktu, zaprojektujemy szkolenie specjalnie dla Państwa albo polecimy dobrego trenera albo trenerkę.

Stres w pracy – kontrola i autoempatia
Stres to wyznacznik trudnych czasów – stresujemy się my, nasi koledzy, koleżanki, współpracownicy i przełożeni. Przeczytaj jak możemy Ci z tym pomóc!
Poznaj szczegółowy program!
Savoir vivre w biznesie
Kultura osobista to wizytówka człowieka, którą widać bez wręczania. Pozwól, że oprowadzimy Cię po przyjemnym świecie kulturalnych relacji międzyludzkich.
Poznaj szczegółowy program!

Reklamacje 1.01 – czyli gdzie rzeczywistość styka się z obsługą klienta
Nie wiesz co zrobić, gdy klient przychodzi z wadliwym towarem? Twoi pracownicy gubią się przy sporządzaniu formularza reklamacyjnego? Po naszym szkoleniu w końcu będziecie się czuli pewnie i bezpiecznie w relacjach z klientami.
Poznaj szczegółowy program!

Umowy - klauzule niedozwolone - szkolenie dla przedsiębiorców
Czy karty podarunkowe trzeba wykorzystać w całości i terminie? Czy klient może zwrócić towar zakupiony w Twoich sklepach? O tym i wielu innych rzeczach dowiesz się na naszym szkoleniu!
Poznaj szczegółowy program!

Mediacje pracownicze, komisje pojednawcze i antymobbingowe
Czasem w pracy powstają konflikty – jak w przypadku przeziębienia, lepiej zaradzać takim sytuacjom od razu, niż czekać aż się rozwiną. Naszym szkoleniem pomożemy Ci wspierać polubowne rozwiązywanie konfliktów skutecznie i bez zbędnego nagłaśniania problemów.
Poznaj szczegółowy program!

Obsługa trudnego klienta – fakty, mity i techniki
Ponoć nie ma kogoś takiego jak trudny klient – jest wyzwanie. Wszyscy, którzy pracują w kontakcie bezpośrednim wiedzą, że to pobożne życzenie. Z nami dasz sobie i swoim pracownikom wiedzę, a razem z nią – poczucie pewności i bezpieczeństwa w takich relacjach.
Poznaj szczegółowy program!

Szkolenie z polubownych metod rozwiązywania konfliktów dla służb mundurowych
O tym, że skuteczność pracy służb mundurowych zależy od szacunku wiedzą wszyscy – ale to nie wszystko. Trzeba też olbrzymiej wiedzy, doświadczenia i umiejętności interpersonalnych, które pozwolą na skuteczną i bezpieczną pracę. O tym jak zapewnić funkcjonariuszom odpowiednie narzędzia do pracy z ludźmi przeczytasz w programie naszego szkolenia.
Poznaj szczegółowy program!

Szkolenie z zakresu krajowych umów handlowych. Konstruowanie i zawieranie – czyli jak być mądrym przed szkodą
Umowy mogą przytłaczać – ale nie muszą. Z solidną dawną wiedzy i wsparciem poszkoleniowym żadna umowa nie będzie Ci straszna!
Poznaj szczegółowy program!

W celu umówienia się na dane szkolenie, proszę o wypełnienie formularza znajdującego się na samym dole wpisu, kontakt telefoniczny na numer 691499250 lub mailowy na mediacje.gierczak@wp.pl

 

O prowadzącym

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu/Wydział Prawa i Administracji, senior i trener Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA Poznań.

Wykładowca Okręgowej Izby Radców Prawnych w Bydgoszczy (m.in. dla aplikantów, radców prawnych, oraz w ramach szkoleń zewnętrznych m.in. dla pracowników Kuratorium Oświaty w Bydgoszczy).

Prowadził zajęcia m.in. dla Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie, dla Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile, Sądu Rejonowego w Płońsku, Kärcher Center Kraków, X-KOM, PZL Świdnik, Rossmann, w Częstochowie. Szkolił zarówno prawników, jak i nieprawników, działy prawne, działy sprzedażowe, contact i call center u najróżniejszych klientów, a także kadry menadżerskie, pedagogiczne i urzędników

Wykładał na studiach podyplomowych Negocjacje i Mediacje w biznesie na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, na Wyższej Szkole Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I w Poznaniu.

Prowadzi szkolenia dla firm i osób nieprowadzących działalności gospodarczej z mediacji, negocjacji, umów, reklamacji, podstaw prawa dla przedsiębiorców, prawa przewozowego, Incoterms, savoir vivre’u i netykiety w aspekcie biznesowym (również w aspekcie międzynarodowym), komunikacji i pracy w zespole, rozwiązywania konfliktów w zespołach i konfliktów pracowniczych i szeregu innych umiejętności miękkich. Od kwietnia 2021 r. posiada również uprawnienia doradcy obywatelskiego, więc w niedalekiej perspektywie planuję również skonstruować szkolenia z umiejętności społecznych.

Każde szkolenie łączy w sobie formę warsztatową, przykłady z doświadczenia zawodowego prowadzącego, a także, w razie potrzeby, wiedzę prawniczą prowadzącego.

Od 2013 roku zawodowy mediator i negocjator. Założyciel Kancelarii Mediacyjnej Mateusz Gierczak w Poznaniu. Mediator stały na listach sądów okręgowych w Poznaniu, Kaliszu, Koninie, Bydgoszczy, Toruniu oraz Gdańsku. Prowadzi bloga – www.mediatorpowszechny.pl, gdzie propaguje wiedzę o mediacjach i związanymi z nią wydarzeniami.

Doświadczenie zdobywa zarówno jako mediator sądowy, jak i prywatny – zarówno w aspekcie stricte działalności kancelaryjnej, jak również w ramach zleceń jako mediator pracowniczy i whistleblower (sygnalista) dla organizacji i jednej z największych spółek produkcyjnych w regionie.

W 2019 roku miał przyjemność prowadzić zajęcia „Mediation as a form of everyday diplomacy” na międzynarodowym wydarzeniu Law School ELSA Gdańsk.

 

Metodologia prowadzenia szkoleń

Wszystkie nasze szkolenia dla firm są prowadzone metodą warsztatową, gdzie skrypt jest jedynie pomocą naukową, a nie centrum zainteresowania w trakcie szkolenia. Pracujemy wspólnie z uczestniczkami i uczestnikami zarówno na skrypcie, aktach prawnych i, co moim zdaniem jest najważniejsze, na umowach i case’ach przedstawionych przez klienta – aby szkolenie było dopasowane jak najlepiej do Państwa potrzeb, a przy okazji, żebyśmy mogli wspólnie omawiać i analizować najważniejsze Państwa potrzeby, zarówno te obecne, jak i dopiero te, które wspólnie przewidzimy.

Każdy dzień szkoleniowy to maksymalnie 6h zegarowych uwzględniających dwie piętnastominutowe przerwy.

Regulamin

  1. Rezygnacja ze szkolenia jest możliwa w ciągu 14 dni, od daty zakupu biletu na szkolenie – poza sytuacją, gdy szkolenie już się rozpoczęło. Dotyczy to również szkoleń online, gdzie za moment rozpoczęcia szkolenia uznajemy moment przekazania materiałów szkoleniowych w formie cyfrowej wskazaną przez klienta metodą.
  2. W przypadku rezygnacji ze szkolenia przez osobę zgłoszoną przed rozpoczęciem pierwszych zajęć, lub przed przekazaniem materiałów, organizator zwraca wpłatę dokonaną przez uczestnika, po potrąceniu 30% ceny szkolenia.
  3. W przypadku rezygnacji uczestnika ze szkolenia po jego rozpoczęciu wpłacona kwota nie jest zwracana.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany daty szkolenia w przypadku zgłoszenia mniej niż 6 osób. Niniejszy zapis oczywiście nie dotyczy szkoleń indywidualnych.
  5. W przypadku odwołania lub zmiany daty szkolenia przez organizatora (np. z powodu zgłoszenia zbyt małej liczby uczestników) zgłoszonym osobom przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty. Zwrot następuje nie później niż 14 dni od planowanej daty pierwszego dnia odwołanego szkolenia.
  6. Certyfikaty ze szkoleń online są wysyłane jedynie w wersji cyfrowej.

 

    Please prove you are human by selecting the star.