Skip to content Skip to footer

Reklamacje 1.01 – czyli gdzie rzeczywistość styka się z obsługą klienta

Nie wiesz co zrobić, gdy klient przychodzi z wadliwym towarem? Twoi pracownicy gubią się przy sporządzaniu formularza reklamacyjnego? Po naszym szkoleniu w końcu będziecie się czuli pewnie i bezpiecznie w relacjach z klientami.

Program szkolenia:

  1. Istota zobowiązań – świadczenie
    1. Regulacje a regulaminy
    2. Umowy i co z nimi może pójść nie tak
    3. Umowa sprzedaży
    4. Co więcej – co jeżeli powstanie błąd ofertowy?
  2. Rękojmia za wady – charakterystyka
    1. Wady fizyczne produktu
    2. Odpowiedzialność wynikająca z rękojmi za wady
    3. Zawiadomienie o wadzie
    4. Terminy
    5. Uprawnienia (odstąpienie od umowy, obniżenie ceny, dostarczenie rzeczy wolnych od wad, usunięcie wad, uprawnienia leasingobiorcy)
    6. Odpowiedzialność odszkodowawcza
    7. Kwestia pełnomocnictwa do reklamacji z tytułu rękojmi
    8. Zwrot w terminie 14 dni i co warto o nim wiedzieć
  3. Gwarancja – charakterystyka
    1. Gwarant
    2. Okres ochrony gwarancyjnej
    3. Obowiązki gwaranta
    4. Forma gwarancji
    5. Dostarczenie lub udostępnienie towaru
    6. Termin wykonania obowiązków gwarancyjnych
  4. Zależności pomiędzy gwarancją a rękojmią
  5. Przedsiębiorca uprzywilejowany
  6. Skuteczne składanie i rozpatrywanie reklamacji – różnice pomiędzy przedsiębiorcą i konsumentem
    1. Perfekcyjna reklamacja – co można, co trzeba, a czego nie wolno robić
    2. Co robić, gdy reklamacja ma być odrzucona – z perspektywy rozpatrującego i konsumenta.
    3. Jak  skutecznie wykorzystywać dokumenty związane z procesem reklamacji m.in. karty gwarancyjne, procedury reklamacyjne.
  1. Aktualizacja regulaminów i innych dokumentów z tym związanych

W celu umówienia się na dane szkolenie, proszę o wypełnienie formularza znajdującego się poniżej, kontakt telefoniczny na numer 691 499 250 lub mailowy na mediacje.gierczak@wp.pl

    Please prove you are human by selecting the cup.

    Sprawdź inne szkolenia