Skip to content Skip to footer

Szkolenie z polubownych metod rozwiązywania konfliktów dla służb mundurowych

O tym, że skuteczność pracy służb mundurowych zależy od szacunku wiedzą wszyscy – ale to nie wszystko. Trzeba też olbrzymiej wiedzy, doświadczenia i umiejętności interpersonalnych, które pozwolą na skuteczną i bezpieczną pracę. O tym jak zapewnić funkcjonariuszom odpowiednie narzędzia do pracy z ludźmi przeczytasz w programie naszego szkolenia.

Program szkolenia:

  1. Krótki przegląd psychologii i teorii konfliktu
  2. Jak rozpoznać wczesne sygnały ostrzegawcze nasilających się konfliktów emocjonalnych
  3. Zrozumienie źródeł konfliktów
  4. Dynamika konfliktu
  5. Ulepszona komunikacja dla funkcjonariuszy policji w celu zainicjowania werbalnej deeskalacji
  6. Rozróżnienie między zdrową podejrzliwością a niezdrowym błędem poznawczym
  7. Identyfikacja użytecznego konfliktu
  8. Rozróżnienie między rozsądnymi środkami ostrożności a nieuzasadnionymi zachowaniami
  9. Budowanie autorytetu a relacji – potrzeby i zagrożenia.
  10. Potencjalne zachowania dyskryminacyjne i jak unikać niepotrzebnych sytuacji problemowych
  11. Ocena zachowania i scenariusza
  12. Zwiększona zdolność rozumienia i zaspokajania potrzeb i uczuć cywila
  13. Jak temperować uczucia, gdy emocje sięgają zenitu, aby skuteczniej się komunikować
  14. Zrozumienie potencjalnych długoterminowych kosztów przyjmowania chwilowych ataków osobistych i przesadnej reakcji
  15. Ćwiczenie odpowiedzi empatycznej zamiast reakcji obronnej
  16. Aktywne słuchanie
  17. Kreatywne rozwiązywanie problemów
  18. Negocjacja

W celu umówienia się na dane szkolenie, proszę o wypełnienie formularza znajdującego się poniżej, kontakt telefoniczny na numer 691 499 250 lub mailowy na mediacje.gierczak@wp.pl

    Please prove you are human by selecting the flag.

    Sprawdź inne szkolenia